dijous, 14 d’abril del 2011

Com es sol·licita el vot per correu


Ací tens els passos a seguir per a poder votar per correu si saps que el proper 22 de maig no podràs fer-ho fisicament al teu col·legi electoral per viatge, enfermetat, impediment físic, treball (encara que tens 4 hores pagades) o qualsevol altre motiu.



Que has de fer:


1. La sol·licitud del “VOT PER CORREU” s’ha de realitzar a qualsevol Oficina de Correus a partir del 23 de març i fins el 12 de maig, inclòs.


La sol·licitud consta de la següent documentació:


· Un imprès de sol·licitud de certificació d’inscripció en el Cens Electoral.

· Un justificant de certificat (Imprès ordinari de correus per emetre qualsevol tipus de certificat)

· Un sobre dirigit a la Delegació Provincial de l’Oficina del CensElectoral (el destinatari ja hi és imprès).

· Un full d’instruccions

2. Cal complimentar la documentació.

En l’imprès de sol·licitud de certificació d’inscripció en el Cens Electoral cal indicar, ben clarament, el domicili dins el territori de l’Estat espanyol on a l’elector/a l’interessa rebre la documentació electoral per poder votar per correu. Aquest imprès de sol·licitud de certificació d’inscripció en el Cens Electoral l’ha de signar l’electo

r/a.

3. Una vegada complimentada tota la documentació, l’elector/a l’ha de lliurar, personalment, fins el 12 de maig, inclòs, a qualsevol Oficina de Correus, anant proveït del Document d’Identitat, del passaport o del permís de conduir originals (no fotocòpia).Aquest tràmit és de caràcter gratuït.


Si l’elector/a està segur que el dia de les eleccions no serà a la localitat on li correspon votar o que no podrà presentar-se en aquesta data en la Mesa Electoral, recomanem que aquest tràmit de sol·licitud del vot per correu es faça amb la màxima URGÈNCIA possible, atès que la tramesa de la documentació electoral per poder votar pot patir algun retard i, en ocasions, aquesta documentació no arriba a temps al domicili que l’elector/a ha indicat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada